Seo Pozycjonowanie

Co oznacza e-commerce?

Termin może brzmieć zawile, ale mamy z nim współcześnie do czynienia nierzadko. Bo e-commerce to nic innego, jak szeroko praktykowany handel drogą elektroniczną. Najbardziej powszechną jego formą są przede wszystkim sklepy w sieci. To wszelkie sposoby, które sprzyjają zawieraniu umów sprzedażowych na odległość. W handlu elektronicznym wykorzystuje się współczesne urządzenia, jakim jest telefon, faks czy telewizja.

Najczęściej e-commerce wiąże się z działalnością sklepów internetowych. Ale nie jest to do końca poprawne. Okazuje się bowiem, że taka działalność nie powinna odnosić się tylko i wyłącznie do sklepów internetowych. W wielu przypadkach umowy handlowe zawierane elektronicznie mają charakter pośredni. Oznacza to tyle, że wybranie rzeczy i płatność za niego jest regulowana drogą elektroniczną, a dostarczenie zamówionego produktu, realizuje się w sposób standardowy lub odbiera się go samemu. Transakcje elektroniczne miewają charakter bezpośredni. Wtedy wszystkie działania odbywają się tylko i wyłącznie za pośrednictwem sieci. Tu zamawia się wyrób, płaci za towar i w ten sam sposób się zakup otrzymuje. Branża e-commerce bardzo intensywnie się rozwija, co determinują głównie plusy, jakie uzyskuje się z handlu elektronicznego. To głównie oszczędność czasu i pieniędzy. Niższe koszty dla handlujących. Znaczniejsze możliwości wyboru, kiedy chodzi o poszukiwane produkty. Handel elektroniczny ma też złe strony. Nierzadko tutaj wymienia się ograniczone możliwości na dokładne sprawdzenie towaru. Do negatywnych stron handlu elektronicznego wlicza się też ograniczony kontakt ze sprzedawcą i często spóźnienia w dostawach. Pomimo słabych stron branża e-commerce rozwija się bardzo dobrze.
 http://pozycjonowaniebezryzyka.pl